^_^ enJoy tHe LiFe ^_^: Aku & Dia... Selamanya..Tapi Bagaimana???

Aku & Dia... Selamanya..Tapi Bagaimana???

~ Isnin, 26 April 2010
Kali ni aku nak bagi pandangan ckit la pasal apa yang perlu dalam sesebuah perhubungan ni...Aku tak nak merapu banyak - banyak..So..aku bagi ckit la tip kat sini...Ni juz tip yang aku rasa PERLU ada dalam sesebuah perhubungan...

1. KEJUJURAN
ini merupakan perkara yang paling penting dalam sesebuah perhubungan..Dis is bcoz..,lelaki perlu ingat bahawa perempuan ni tak suka ditipu apatah lagi diperdaya.....Korang yang lelaki perlu tahu yer...perempuan ni, sekali diorang ditipu mean susah untuk diorang percayakan korang lagi...Tapi aku taklah tujukan untuk lelaki saja..Perempuan pun perlu jujur dan jangan cuba untuk menipu kaum lelaki ni..diorang juga sama seperti perempuan cuma diorang ni lebih ego sedikit..Ni hanya pandangan aku jer...

2. KESETIAAN

Haaa...korang jangan ingat setia tu x penting k..ni pun perkara yang paling penting dalam hubungan...Kalu dah korang tak jujur dengan pasangan korang, tak diragui lagi memang korang bukanlah seorang yang setia...Jadi aku nak pesan sikit kat sini, korang cubalah untuk setia k..Korang perlu ingat, apa yang korang dapat kalau korang main kayu tiga dengan pakwe o makwe lain..
ada dapat apa2 ker??..Jadi tepuk dada tanya selera yer...

3. SALING memPERCAYAI

Bagi sesetengah orang, diorang pandang remeh...Selalunya perkara ni la yang boleh menyebabkan ribut tofan kat lam perhubungan....Tapi apa yang penting adalah kedua2 pihak tu sendiri..Kalau sorang je yang bagi kepercayaan dan sorang lagi memperlekehkan kepercayaan tersebut..hmm alamatnya korang tau la akibatnya nanti...Jadi korang kena ingat ye..dua2 menkan peranan yang penting untuk menjaga sesebuah perhubungan tu k..

4. TERIMA DIRINYA SEADANYA
..Ni pun antara yang terpenting..Korang perlu tanya diri korang..Kenapa dulu korang ngorat dia..Naper korang mik dia jadi pasangan korang?? Haaa..ni ramai yang buat tak kisah jer...Bila dah berbulan2 bertahun2 kapel mulalah korang buat perangai..Mula2 korang cakap itulah..inilah..macam semuanya xkena..sedangkan benda tu sering korang wat tym mula2 kenal dulu...hmm..tu tandanya korang dah bosan kot..Pesan aku janganlah korang lukakan perasaan pasangan korang..Kalo dapat yang memang xde perasaan punya ok la..Tp kalo yang mmg jiwa cepat tersentuh..?? Ingat yer...Kalo korang wat jugak x mustahil korang akan trima balik apa yang korang buat kt org lain...

be continue...

Comments
0 Comments
    
    
Related Posts with Thumbnails

BannEr BloGgEr