^_^ enJoy tHe LiFe ^_^: Cinta Hati Aku.... (^_^")

Cinta Hati Aku.... (^_^")

~ Khamis, 30 Disember 2010

ehem....ehem...eyh..lupak lak nak bagi salam...
Assalammualakum.....erm..arini aku nak citer sal per ek..tetiba lak teringat kat cinta hati aku kt rumah tu....haaaaaaa..mesti korang pikir len kan....xla...cinta hati aku tu anak buah aku ler....nama dia Raudhatul Husna..rindu sangat lak kat dia.......Dia ingt kt aku ke x..??hihi..macam manala dia nk ingt..umo pon baru 2 tahun..hihi....Dia anak abg aku merangkap anak buah pertama aku...Dia comel..cerdik..nakal kadang2 dan tak pandai penat bila main....husna ni suka nyanyi2....Antara lagu dia pandai nyanyi..,sebelum cahaya,jahat,jangan nakal,aku tak percaya cinta,aci - aci buka pintu, pok2 bujang lapok dan macam2 lagi..paling bez dengar dia nyanyi lagu ibu..cute sesangat.........nie aku bagi korang tengok gambar dia ...hhihi....

ni gambar kat umah..masa aku tengah main kat dia..xleh nmpk kamera..dia suka take pic :)

 ni pon masih waktu yg sama...comel kan..hihi

eh..wat pose pe nie (^_^)

menjeling nampak..satu hobi dia..menghabiskan bedak dirumah..untuk dimain..dan untuk dijadikan cam ubat bila dia nk urut kitorang..

love u husna @ Qaseh

eh...nmpk lak pampers tu...cover cepat..!!!!!!!


nak g mana tu

haus nye....

comel

senyummmmmmmmm.....

comel sangat...

nak g mana ni...jalan ker..??

p/s : nie la anak cinta hati aku..pe pendapat korang..comel kan..sampai cni jer dulu..nanti aku citer lagi..lapa lak skunk nie..

Comments
1 Comments
    
    

1 comments:

amy berkata...

paen nie dh kawin ker...ada cinta hati ku bdk kecik...hehehehe.....dh ciap kerja nyer yg nk dreamweaver tue...

Catat Ulasan

..pas Baca kOmen la k..

Related Posts with Thumbnails

BannEr BloGgEr